Persoane interesate

duminică, 4 octombrie 2009

dati-mi sticla cu otrava!

mi-a plecat puisorul!!!
faculta a inceput rau. puisorul n-a mai venit la mine, s-a dus la gică din tajna mare. zice ca prea mult am curvasarit sa ma mai vada cu ochi buni.
imi placea de ea ca era tare dragalasa si avea cele mai dragute degete si stia sa le foloseasca cand trebuia. adevarul e ca viata de student e grea si banii nu se fac usor. de muncit nu-mi place de loc, dar de iubit imi arde mai tot timpul. tincutza lui mircea dulgherul s-a facut cu faculta de drept jurista la oras. concediul, de zgarcita ce este l-a facut in căpița lui tacsu. am vizitat-o de cate ori m-a chemat ca e tare focoasa si imi pica de fiecare data câte 100 de parai. de cateva ori am gasit-o cu neculai fratele meu de cruce, nu-i mai facea față și veneam în ajutor cu perechea mea de fudulii. nush ce facultate a facut ca la 29 de ani cat ii are nu iarta nici o pozitie cat de cat favorabila ei. am auzit c-a avut un tuciuriu, ca barbat acolo. tată-su a platit bani grei s-o răscumpere si sa o aduca acasă. urlete si tipete am auzit, cam o luna, cu totii din bucataria din spatele casei lor. marita lui pacoste mi-a spus ca o pereche de hamuri a rupt pe saraca tincutza.
nu-i vorba ca de atunci umbla prin sat numa cu privirea in tărână și când îl vede pe tătîne-său o ia țintă spre bătătura lor. mi-e milă de ea și de ficare dată când mă sună mă reped pe bicicletă și în 10 minute-s cu ea în fân.

2 comentarii: