Persoane interesate

miercuri, 28 octombrie 2009

usurel ca vanturile!


am hotarat sa-mi inghet anu la faculta.
e prea greu in criza sa ti o muiere si sa-ti platesti si ratele. pe ioana am intalnit-o pe dealul șurii voioasa nevoie mare, mânce-o-ar cânii. era la sfârșitul verii si io aveam coioagele pline ochi. tocmai ma gandeam c-ar trebuii sa merg la scaldatoare sub coasta si s-o fac singur. ma gandeam ca precis gasesc cateva pasarici la soare pe acolo si ma ajuta cu imaginatia.
norocul meu, si ghinionul meu vesnic, ca am gasit-o pe salbatica de ioana. m-a luat de baierele pungii si mi-a cerut s-o duc de acolo. dupa ce am servit-o seara si cu mancare mi-a spus ca e vaduva proaspata si ca a fugit de soacră-sa. asta o banuia ca se tine cu barbatu-su. ce sa faci, pentru o paine ar face orice. acum face mai putine pentru bani, aur si casa cu sluga.
n-am primit de la ea nimic de vreo 5 zile, zice ca a citit in stele ca orion va rasari si doar cand il va vedea o sa mi se deschide ca o floare la luna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu